lørdag 23. august 2008

Hei!

Eg heiter Tina, er 18 år gammal og kjem frå Moster på Bømlo.
Tidlegare har eg gått tre år på allmenn, på Bømlo vidaregåande skule. Der eg valte fag som biologi og matematikk, noko som interesserte meg svært mykje. Eg valte også psykologi som valfag, i tillegg var eg støttekontakt for ein funksjonshemma gut som gjekk på skulen vår. Dette syns eg var veldig givande og veldig kjekt. Eg tykkjar at eg lærte mykje av det å vera støttekontakt, det fekk meg til å endre syn på ein heil del ulike saker.

Eg har vell eigentleg alltid tenkt at det var lærar eg ville verte.
Eg har alltid syntes at det virke som eit spennande, krevjande og variert yrke. Eg likar meg godt i lag med andre folk, og tykkjar det er kjekt å hjelpe andre. Så valet vart ikkje så vanskeleg for meg, eg bestemde meg tidleg for at valet skulle verte allmennlærar linja på HSH. Eg trur at dette er eit yrke eg kjem til å trives godt i.

Desse første skuledagane har vore heilt topp. Eg var ganske nervøs første dagen, men oppdaga snart at det var det ingen grunn til. Klassen og lærarane virka heilt supre.

Eg vonar me kjem til å få det mykje kjekt saman, som eg allereie tykkjar me har hatt. Skattejakt var kjempe kjekt. Det var spennande å lage, og morosamt å sjå kva forskjellig dei ulike gruppene hadde funne på. Eg har aldri vore på HSH tidlegare, så dette var ein glimrande moglegheit til å få sjå seg rundt. Eg vart svært overraska over kor fin natur det er i omgivnaden rundt skulen.
Eg syns og at alle var kjempe flinke, og kreative når me skulle laga song/dikt.


Eg trur me kjem til å få det svært travelt i åra så kjem, men også veldig kjekt.

Eg ser fram til dei kommande åra:-)

Ingen kommentarer: